Catalunya. 13-07-18 14-07-18
Activistes d'Amnistia Internacional al Festival Cruïlla amb la campanya ´Welcome Communities / Comunitats Acollidores`
Haz clic para ampliarHaz clic para ampliar

Divendres 13 i dissabte 14 de juliol, activistes del grup de Barcelona-L'Hospitalet i dels grups universitaris de la UB i la UPF faran campanya per Welcome Communities / comunitats acollidores al festival Cruïlla.

Aquesta campanya mostra com petites accions quotidianes (intercanvi d’idiomes, lloguer d’habitacions, compartir temps o activitats lúdiques, l’acompanyament en gestions o la denúncia d’actituds discriminatòries, entre altres) obren un camí de benefici mutu entre persones refugiades i població local.

En el passadís d'entrada al festival, just abans d'arribar a l'espai d'ONG i entitats socials els i les assistents podran penjar missatges de solidaritat i suport a les persones refugiades i migrants que ja viuen a Catalunya.

A l'estand d'Amnistia hi haurà un photocall de la campanya perquè la gent es faci fotos i les pengi a xarxes amb el hastag #WelcomeCommunities.

Vols conèixer de primera mà persones implicades en Welcome Communities?

Divendres 13 i dissabte 14, a les 20h i davant de la carpa d'AI, dues de les persones implicades en la campanya (divendres, George Reginald Freeman, refugiat de Sierra Leone, defensor dels drets humans i fundador de l’ONG Pride Equality; i dissabte l'Izaskun Arrese, voluntària de l’ONG Refugees Welcome Barcelona) faran una petita xerrada explicant la seva experiència i com la gent pot col·laborar per construir una societat més acollidora.