Agenda i activitats  Notícies Locals  Notícia Catalunya

Notícia Catalunya
Catalunya. 08-06-17
Amnistia Internacional Catalunya i Boolino sortegen 30 llibres sobre drets humans i drets de la infància

Les persones que s'apuntin a la promoció des del web boolino.es/amnistia abans del 17 de juliol participaran en el sorteig i podran emportar-se a casa un dels 30 contes inclosos en una llista de recomanacions sobre drets humans i drets de la infància elaborada per Amnistia Internacional.

La selecció de llibres i contes va ser elaborada per Amnistia Internacional Catalunya el novembre del 2016 amb motiu del Dia Internacional pels Drets de la Infància i aplega 30 obres que promouen, eduquen i sensibilitzen sobre els drets de nens i nenes i desperten un esperit crític i actiu. Hi trobem temes com el racisme, la diversitat, els efectes de la guerra, els drets de les nenes o el treball infantil.

L'organització de drets humans rep un donatiu de 0,5€ per la venda de qualsevol d'aquests llibres des de la plataforma Boolino.

Boolino www.boolino.es és el BookAdvisor per a nens i joves lectors que incorpora en una única plataforma recomanacions de lectura, eines de foment lector i consells que permeten als usuaris triar els millors llibres. En cinc anys i amb més de 300.000 usuaris registrats, s'ha consolidat com un lloc ideal per a famílies, professorat i experts que volen trobar llibres infantils i juvenils per fomentar una societat lectora.