Agenda i activitats  Notícies Locals  Notícia Catalunya

Notícia Catalunya
Catalunya. 16-11-16
AIC i Boolino presenten una llista conjunta de recomanacions de llibre infantil i juvenil

20 de novembre - Dia Universal pels Drets de la Infància.

L'organització de drets humans rebrà un donatiu de 0,5€ per la venda d'aquests llibres des de la plataforma Boolino.

Amnistia Internacional Catalunya i Boolino han elaborat conjuntament una llista amb recomanacions de llibre infantil i juvenil amb motiu del Dia Universal pels Drets de la Infància, el proper diumenge 20 de novembre.

Els llibres elegits transmeten valors i afavoreixen la reflexió, educació i sensibilització sobre els drets de nens i nenes. En la vintena de llibres seleccionats trobem temàtiques com el racisme, la diversitat, els efectes de la guerra, els drets de les nenes o el treball infantil.

+++ Els llibres es poden CONSULTAR I COMPRAR des d'aquest enllaç.

L'ONU celebra el Dia Universal pels Drets de la Infància cada 20 de novembre per commemorar l'aprovació de la Declaració dels Drets del Nen (1959) i de la Convenció sobre els Drets de l'Infant (1989).

Boolino és el BookAdvisor per a nens i joves lectors que incorpora en una única plataforma recomanacions de lectura, eines de foment lector i consells que permeten als usuaris triar els millors llibres. En cinc anys i amb més de 164.000 usuaris actius, s'ha consolidat com un lloc ideal per a famílies, professorat i experts que volen trobar llibres infantils i juvenils per fomentar una societat lectora.