Catalunya. 10-12-15 20-12-15
Exposició d'il·lustracions per la llibertat d'expressió "No Penso Callar" a la Fundació Antoni Tàpies

CLICA a la FOTO per obrir el VIDEO

L'exposició es podrà veure del 10 de desembre, Dia Internacional dels Drets Humans, al 20/12 a la Fundació Antoni Tàpies, a Barcelona. Hi col·laboren 30 il·lustradors/es destacats del món de la il·lustració i el disseny gràfic actual a Catalunya.

El 2016, la mostra No Penso Callar anirà itinerant per diversos espais a Catalunya, coincidint amb el 55è aniversari del naixement d'Amnistia Internacional (1961).

Amb l'objectiu de defensar la llibertat d'expressió, 30 il·lustradors/es donaran la seva visió particular d'aquest dret humà fonamental a través d'una obra cedida expressament per a l'exposició.

Per Amnistia Internacional el disseny, l'art i la cultura són eines potents de transmissió i transformació de valors. Algunes de les imatges més potents per denunciar  violacions de drets humans han estat creades per artistes de la mà d'Amnistia Internacional: Picasso, Miró, Calder o Botero, en són alguns exemples.

El dret a la llibertat d'expressió es recull en l'article 19 de la Declaració Universal dels Drets Humans: "Tot individu té dret a la llibertat d’opinió i d’expressió".

Exposició d'il·lustracions per la llibertat d'expressió “No Penso Callar”
Del 10 al 20 de desembre de 2015
Fundació Antoni Tàpies (C/ Aragó 255, Barcelona)
Horari: de 10 a 19h

Amb il·lustracions d'Aleix Gordo, Alex Trochut, Alexis Bukowski, Amaia Arrazola, Blanca Hernández, Capitoni, Carlos Pamplona, Conrad Roset, Diego Feijóo, Elio Salichs, Enric Font, Error! Design, Ferran Esteve, Higinia Garay, Javier de Riba Urrutia, María Herreros, Marta Altés, Marta Cerdà, Joana Santamans, Julia Abalde, Julio Arriaga, Kira Díez, Lara Costafreda, Laura Castelló, Laura Miyashiro, Mamen Morillas, Marc Pallarés, Miju Lee, Oriol Malet, Pau Bonet, Paula Bonet, Pep Brocal, Ricardo Cavolo, Sergio Mora i Txell Miras.

Hashtag (HT) per a xarxes socials #NoPensoCallar