Catalunya. 15-10-16
El 6è Fòrum Anual d'AIC abordarà la retallada de drets i llibertats en nom de la seguretat i la protecció dels drets humans a Internet

Dissabte 15 d'octubre tindrà lloc a Barcelona la sisena edició del Fòrum Anual d'Amnistia Internacional Catalunya (AIC), que enguany tindrà com a fil conductor la nova legislació en matèria antiterrorista i la vulneració de drets humans a la xarxa.

>>>>INSCRIPCIONS TANCADES - AFORAMENT COMPLET<<<<

Els dos blocs temàtics sobre els quals les i els assistents debatran enguany en el Fòrum seran la retallada de drets i llibertats com a resultat de la llei de seguretat ciutadana i la «guerra contra el terror» i, d'altra banda, les oportunitats i limitacions que presenta l'activisme online en la defensa dels drets humans a la xarxa així com la vigilància massiva a què ens sotmeten a Internet.

Com a convidats al Fòrum, hi intervindran Bru Aguiló i Tono Carbajo (Fotomovimiento), Thais Bonilla (Defender a quien Defiende), Carlos Sánchez Almeida (Bufet Almeida) i Nacho Alamillo (Astrea), a més de persones expertes d'AIC.

El Fòrum és un espai de trobada, reflexió i diàleg entre socis/es i activistes de l'organització amb persones expertes i altres entitats al voltant d'un únic eix temàtic.

L'activitat està oberta a tota la ciutadania i públic general, prèvia inscripció, que és gratuïta.

6è Fòrum Anual d'Amnistia Internacional Catalunya "Discurs de la por"
Dissabte 15 d'octubre de 2016, de 9.30 a 14.30h
Cotxeres de Sants. Carrer de Sants, 79 08014 Barcelona

Hashtags (HT) a xarxes socials: #ForumAIC #discursdelapor